• Prima start voor vrouwen 1 zaterdag

19 sep 2020
  •

En inderdaad, de opgaande lijn van net voor de Coronacrisis is in een lekker zonnetje met veel publiek doorgezet door onze meiden!

Op de overtuigende 3-0 overwinning was helemaal niets af te dingen. Met veel inzet, mooie combinaties en spelinzicht werden de dames van Alphia uit Alphen aan den Rijn op een nederlaag getrakteerd.

Dit viel niet helemaal lekker, waardoor de wedstrijd op het eind nog enigszins grimmig werd.. Goed en overtuigend ingrijpen van de prima leidende scheidsrechter Addie voorkwam dat het uit de hand liep.

Onze mannen van Cabauw 2 en 3 hadden helaas een mindere competitiestart...

Met name het nipte verlies van ons tweede was absoluut niet nodig. Slordigheden achterin en verzuimen om de trekker over te halen bij vele opgelegde kansen zorgden voor het onnodige verlies. Positief punt is dat er dus wel muziek in dit team zit!

Ook het derde verloor weliswaar met 1-3 maar voor de toekomst waren er toch positieve zaken te zien. Even slikken en weer doorgaan, het is pas de eerste wedstrijd en het seizoen is nog lang!

Tot ziens langs de lijn, op het terras en/of in de kantine(op 1,5 meter afstand en digitaal aangemeld)!