• Dubbel kampioensfeest! 🏆

Vanochtend was het zover: niet één maar twee platte karren mochten ons complex op komen rijden.

Op veld 1 startte om 10.30 uur de heuse kampioenskraker Cabauw MO15-1 tegen Olympia MO15-2, de nummer 1 tegen de nummer 2 van de ranglijst. Met hierna nog 1 wedstrijd te gaan kunnen onze meiden bij winst al niet meer achterhaald worden. De meiden begonnen toch enigszins gespannen aan de wedstrijd en kwamen er al snel achter dat Olympia de benodigde overwinning niet zomaar zou weg geven, de ruststand was dan ook 0-1. Onze meiden kwamen sterk de kleedkamer uit en dit resulteerde dan ook in twee mooie doelpunten. In de tien minuten die nog gespeeld moesten worden na het tweede doelpunt, hebben onze meiden niks meer weg gegeven. Het gejuich barstte dan ook los na het laatste fluitsignaal!

Ook om 10.30 uur, maar dan op veld 2 speelde de jongens van de JO13-1 hun kampioenswedstrijd tegen Woerden JO13-2, de nummer 4 van de competitie. Omdat de nummer 2 van de competitie, Zevenhoven JO13-1, eerder op de ochtend hun laatste competitiewedstrijd wist weten te winnen, hadden ook onze jongens een overwinning nodig om het kampioenschap veilig te stellen. Ook bij deze wedstrijd waren er bij aanvang de nodige zenuwen, maar deze konden onze jongens al snel van zich afspelen: al vroeg in de wedstrijd kon de 1-0 genoteerd worden. Met een ruststand van 3-0 was dan ook wel duidelijk dat het kampioenschap behaald zou gaan worden. In de tweede helft gingen onze jongens verder waarmee ze gebleven waren: kansen creëren en scoren. Met een mooie 6-0 overwinning was de vreugde dan ook groot toen het laatste fluitsignaal klonk.

Gezien er 5 minuten tussen beide laatste fluitsignalen zat, was het dringen op ons complex en de parkeerplaats voor een mooie plek voor de kampioenskarren 😉

Wij willen de MO15-1 en de JO13-1 van harte feliciteren met het kampioenschap en alle mooie resultaten dit seizoen!

Meer foto's van beide wedstrijden zijn te vinden in het fotoalbum op de website.