• Fan van onze club?

Altijd al leuke fanartikelen en/of kleding willen hebben van onze club?  Voor onze fanatieke supporters, papa's/mama's, opa's/oma's zijn er diverse mogelijkheden aan leuke kleding en artikelen in onze mooie rood-witte kleuren en voorzien van het prachtige logo! Saskia van Saskadoshop kan er u meer over vertellen! Bel haar op 06 - 43134697.

-  Ledenshop bij Voetbal.nl voor sportkleding en sportattributen

In lijn met de kleding van de teams in de wedstrijden en uiteraard voorzien van ons officiele V.V. Cabauwlogo kunt u diverse kledingartikelen bestellen en vindt u hier een ruim assortiment aan andere sportattributen. U hoeft overigens uiteraard niet perse zelf lid te zijn om te kunnen bestellen!

Bestellen bij voetbalshop.nl? Klik op onderstaande plaatje van de ledenshop portal

Nb, wilt u kleding van een heel team sponsoren en voorzien van uw eigen bedrijfslogo? Neem dan contact op met Angelique Murray op telefoon 06 - 43015366 of e-mail sponsoringvvcabauw@gmail.com

- Sas Kadoshop

In de kantine naast de keuken treft u een etalage met daarin allerlei leuke V.V. Cabauw artikelen. Bent u geinteresseerd in een of meerdere van deze artikelen neem dan contact op met Saskia, telefoonnummer 06 - 43134697.

• Fanshop

• Fanartikelen V.V. Cabauw (kom ook kijken in de kantine en informeer bij Saskia!)

• 1. Hoody
  • 2. Vest