Rabobank Clubkas Campagne

Ook in 2015 steunen wij (Rabobank) het lokale verenigingsleven weer met UW Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens deze campagne krijgen recreatieve verenigingen en stichtingen in de Utrechtse Waarden en Schoonhoven de kans om hun clubkas te spekken, voor bijvoorbeeld het opknappen van het clubhuis, nieuw materiaal voor de sportvereniging of een masterclass voor de toneelgroep. Het totale bedrag in de campagnekas bedraagt 70.000 euro. Hoe dit bedrag over de deelnemende clubs wordt verdeeld? Dat bepalen de leden van onze bank, dus ook u!

Onze ruim 11.000 leden hebben per post een persoonlijke kaart ontvangen met een unieke stemcode. U heeft uw stemkaart ongetwijfeld ook op de mat gevonden. Van woensdag 15 april tot en met donderdag 30 april is uw stem geld waard! U kunt dan met uw persoonlijke stemcode inloggen en, door het uitbrengen van uw stem, de clubkas van uw favoriete clubs spekken.

Hoe meer stemmen een club binnenhaalt, hoe hoger de donatie voor de clubkas. Elke stem is dus geld waard! U kunt tijdens de stemperiode vijf stemmen uitbrengen, waarvan maximaal twee stemmen per club.

Steun onze club via onderstaande link

IMG_2251 IMG_2252