Mo Duzgun nieuwe Hoofdtrainer Cabauw 1

-7572687882D8862F8

Op dinsdag 26 april heeft VV Cabauw formeel een nieuwe trainer. Mo Duzgun tekende zijn contract en onze voorzitter bekrachtigde met zijn handtekening de verbintenis met

onze club. Mo is een ambitieuze jonge trainer met ruime ervaring in en benodigde diploma’s voor het trainersvak op diverse niveaus.

Hij heeft getraind bij oa. VVAC, Rhelico, Raptim en is momenteel nog trainer van de senioren bij RKDVC en van de B1 junioren bij Kozakken Boys.

Uiteraard heeft hij zelf ook langdurig gevoetbald in diverse selectie teams en sinds 2014 mag hij zich ook officieel KNVB scheidsrechter noemen.

Mo woont in Leerdam en in het dagelijks leven leerkracht van een groep 8 te Gorinchem.

Op basis van een zeer gedegen selectieproces en diepgaande sollicitatiegesprekken hebben vertegenwoordigers van het bestuur, de Technische Commissie en de voetballers er alle vertrouwen in dat Mo de opgaande lijn bij onze (jeugdige) selectie gaat continueren en er ook volgend seizoen mooi momenten in het veld en langs de lijn te beleven zullen zijn! Wij wensen Mo een fijne en succesvolle trainersperiode toe bij onze mooie club.

Ton van Beek