Jeugdvriendelijke voetbalvereniging Cabauw

Onder het motto ‘De jeugdvriendelijke voetbalvereniging Cabauw’ organiseerde de voetbal technische commissie/organisatorische jeugd commissie V.V. Cabauw op 23 oktober 2014 (herfstvakantie) voor het 7e achtereenvolgende voetbaljaar een goed bezocht 4 tegen 4 voetbaltoernooi voor onze eigen E- en F-spelers/speelsters.

De hoofdleiding van dit evenement – én met name de organisatie ervan alsook het stimuleren van de sportieve ontwikkeling van spelers – was in handen van ons jeugdkaderlid Corey van Vliet. Ook verleende een aantal andere jeugdkaderleden/ouders hand- en spandiensten op deze mooie herfstavond.

Als voetbalvereniging kunnen wij terugzien op een geslaagde voetbalactiviteit voor onze E-en F-pupillen. Wij danken de spelers én speelsters, Corey en het ondersteunend jeugdkader/ouders voor hun inzet!.

Het is de bedoeling deze traditionele onderlinge 4:4 activiteit ook in de volgende voetbaljaargang te organiseren.

Foto’s staan ook in het album.

Foto550-IOQAULOW Foto550-ND3TIUFW Foto550-PRTUOPM8