Cabauw 3: nieuwe trainingspakken en tassen

Thijs Geurts Techniek & Montage
Jelle van Beek Logistieke Dienstverlening
R.C. Baars Bouw Houten vloeren en Timmerwerken

Ik begin dit verslagje met de sponsors, dan krijgen de ‘koppensnellers’ onder ons toch nog de neiging om het helemaal te lezen. Dan zijn ze maar vast genoemd en kan ik het niet meer vergeten.

Ta-da-ra Ta-ta-ta-daaa!!!

Zo begint Peter Heerschop wekelijks zijn terugkerende column op 538; “ Lieve Marianne “. Dan weet je als trouwe luisteraar, dat de aandacht even helemaal op de radio moet zijn gericht. Want meestal heeft hij toch op ludieke manier wat belangrijks te melden.

Hier in Cabauw zeggen we gewoon: Hallo zeer gewaardeerde volgers van Cabauw 3, als we iets belangrijks hebben te melden!!

Wat heet belangrijk, iets super belangrijks. Want is het niet, dat onze prachtige voetbalvereniging, niet zou bestaan als er geen sponsors zouden zijn?? In ieder geval niet in deze vorm.
Zo was ook bij ons het geval, Cabauw 3. Wij zaten nl. enorm verlegen om nieuwe trainingspakken. Iedere speler had nog wel een over-houdertje van een elftal waarin men voorheen in had gevoetbald of n (op zn plat Cabauws gezegd) afgetrapt votjie van een of andere voetbalclub. Nee, het was niet het ultieme plaatje dat zo bij onze club past. Dus…… koppen bij elkaar gestoken, strijdplannen gesmeed en toen de boer op!!!

Het had natuurlijk de weg van de minste weerstand geweest, als we onze PR man van de vereniging voor het karretje hadden gespannen. Maar we wilden het eerst proberen zonder hulp.
Nu is het dus zo dat er bij ons in het 3e, 6 (voornamelijk geblesseerde) spelers uit de vriendengroep ’t Harderteam komen. Nummer 7 is al sponsor van de thuistenue’s, Luit Janmaat van JVL Installaties (red.). Dat Harderteam was dus een mooi aanknopingspunt om mee te beginnen in onze zoektocht. Nu kan ik u zeggen, binnen, nou pak m beet, 7 telefoontjes was het geregeld!!! De, in de goeie zin van het woord, slachtoffers waren er, maar nu hadden we weer een soort van luxeprobleem!!! Teveel sponsors.
Maar problemen zijn er om opgelost te worden en het volgende goeie idee was geboren. Laten we er anders ook gelijk maar tassen, 2 coachjassen en 1 windjack voor de vlagger bij doen. Weer een paar telefoontjes over en weer en alles stond op de rit.

Björn met catalogussen van Go Sport aan de haal en nadat we de pakken, tassen, windjack en coachjassen hadden uitgezocht konden we, nadat de maten waren genomen, ze gaan bedrukken.

En het resultaat mag er wezen!!! Voor en na de wedstrijd tegen Gouderak waren alle sponsors aanwezig en hebben we er, na de overwinning, een klein biertje opgedronken.
Wij willen de sponsors nogmaals hartelijk bedanken!!!!

Bent u nu nieuwsgierig geworden naar het resultaat??? We hebben er een paar foto’s bijgevoegd. U kunt ons natuurlijk ook bij een wedstrijd komen aanmoedigen en het met eigen ogen aanschouwen!!!!
Veen

Geurts